ALI THE REDS

setiap dari kita, ada takdirnya tersendiri. hidup tidak akan berakhir dalam kuasa undang2 manusia kerana dunia kecil ini adalah penjara terindah ciptaan yang maha Esa....

MY FAMILY











Perkenalkan inilah family yang aku ada dan yg aku sayangi. mereka memberi aku satu kehidupan yang sempurna dan bahagia. aku bersama-sama adk aku bersama-sama membesar dalam family ini. segala suka duka gurau senda kami hadapi dan alami bersama. banyak kenangan telah aku hadapi bersam. satu kenangan manis yang aku ada bersama keluarga ini ialah semasa kami bercuti di pulau perhentian, kami bersama-sama mandi pandai, bakar ayam, snokling, mancing dan banyak lagi la. mmg best giler percutian ari 2. manakala satu peristiwa sedih yang x boleh aku lupakan semasa adkku yang no 3 telah terlibat dalam kemalangan yang ngeri kaki kanan dan tangan kirinya patah manakala berlaku sedikit keretakan pd tengkorak kepalanya. sayu,sedih, marah menguasai diri semasa abgku telefon ckp adkku 2 exciden, waktu 2 aku tgh kalut nk setelkan tesis kajian kraf. sawaktu aku sampai di hospital dan tgok adk. aku x cam mukanya krana mukanye cedera teruk bertambah sayu hatiku waktu itu. aku bleh bayangkan kesakitan yang dihadapinya. namun semua itu telah berakhir kini. dia sekarang ini sudah bertambah sihat dan dh boleh berjalan tanpa tongkat, syukur kepada yg maha Esa. aku harap perkara sebegini tidak akan berulang lagi dalam family aku....

so aku bersyukur sangat hidup dalam family ini, terima kasih ya Allah!!!!!!
sekian utuk waktu ni...ln x jumpa lagi.......

0 comments:

Post a Comment

Liverpool Football Club - My Passion, My Love & My Life