ALI THE REDS

setiap dari kita, ada takdirnya tersendiri. hidup tidak akan berakhir dalam kuasa undang2 manusia kerana dunia kecil ini adalah penjara terindah ciptaan yang maha Esa....

MODUL GRAFIK


Hari sabtu lalu aku telah mempresentkan keja grafik aku yang aku rasa pling rumit nk buat assignmnt itu, tetapi berkat usaha dan tanjuk ajar lect. aku dapat bt keja itu dangan baik dan cemerlang dan hasilnya boleh dibanggakan. pelbagai dugaan telah aku tempuhi semasa proses pengsahilan modul tersebut. sebenarnya aku telah ditugaskan oleh lect untuk membual satu modul pembelajaran denga menggunakan perisian swiss, flash dan director. selama 3 hahi waktu tidur ku tergagu tetapi aku bersyukur kerana dpt menyiapkan modul tersebut dengan lancar. aku bt modul itu bersama teman seperjuangan iaitu azmi aka yob aka john.

kami present bersama2 group KH. mereka juga ditugaskan untuk menghasilkan modul tersebut. mereka juga terdiri drp kwn2 aku jg. hari tersebut mmg boring giler tunggu giliran, pukul 5 ptg barulah sampai group aku presnt.

denga adanya subjek ini aku dpt mempelajari benda yang baru dan menarik.
hasilnya aku puas sngt dengan hasil keje aku n yob aku juga x sangka dapat
membuat modul yang agak menarik untuk dipamirkan. sekian!!!!

0 comments:

Post a Comment

Liverpool Football Club - My Passion, My Love & My Life