ALI THE REDS

setiap dari kita, ada takdirnya tersendiri. hidup tidak akan berakhir dalam kuasa undang2 manusia kerana dunia kecil ini adalah penjara terindah ciptaan yang maha Esa....

THE LAST BADMINTON






Semalam aku n kawan2 KH ku beramai-ramai pergi bermain badminton dkt gym kampus upsi. semalam tok dalik, bok miah, bob n yek xda yang pergi maen smlm antaranya nije meterialistik, ijan cute, mus arshavin, abe j blutooh, krel, rizal ramli (croko aka p.ramlee), aku, alia, honey, cik mung, n mira. aku n alia dtg lebih awal sampai drp diorang semua, hampa melanda jiwa bila tengok semua cod sdh dipenuhi dgn bdk2 badminton lain. aku n saing2 tunggu dic2 lebih kurang stgh jam jgla barulah kami dapat maen. rizal ramli plg semangat aku tgok dia maen smalam semua buah hntaran lawan dapt di ambil tp kalu buah kt dpn net 2 dia kantoi r hehehe....

kesimpulannya semua dapat maen ari 2 n kami semua sngt gumbira n lps maen 2 kami bergambar. macam2 gaya bebudak ni posing n yang x thn 2 tembok mendaki yg ada dalam 2 pon kitaorang panjat n posing diatas sana...

sekian utk kali ini... love u all...peace!!!

2 comments:

woit
main x ajak aku
ni yg x pueh hati ni

 

nk ajk cmne mung ke blik kg cari akaq kayu nga bok miah...

 

Post a Comment

Liverpool Football Club - My Passion, My Love & My Life