ALI THE REDS

setiap dari kita, ada takdirnya tersendiri. hidup tidak akan berakhir dalam kuasa undang2 manusia kerana dunia kecil ini adalah penjara terindah ciptaan yang maha Esa....

GILE PREMIER FOOTBALL


hahahaha aku skarang sudah gile main menda ni. siang malam aku dk ngadap menda ni. ralik giler aku bila jumpa benda ni. games ni sngat best bagi aku ia dpt cabaran yang sebenar bg aku sbg lelaki hahaha.. berbeza dgn games barn buddy yg aku gilakan pd wktu dlu tp skrng ni kurang la ckit. tumpuanku lebih terarah pd game premier football ni. sorang lg yg gile main benda ni. bdk itu adalah apai roomate bilik aku dia yg ajk aku main menda ni. sampai skrng aku asyik dk ngadap menda ni je. jom kawan2 maen game ni. puas ati wa ckp lu. ape2 pun enjoy yourself. sekian peace.... k lh aku nk smbung maen menda ni balik hehehe.... babay!!!!

2 comments:

hidop liverpool!!!!!!!!!!
belasah birmingham bape smlm???

 

hahaha...em x tau la gapo nasib liverpool loni.
nk mapuh doh 2. em kta tgok musim depe r. thn ni liverpool x jd....gud luck man u...

 

Post a Comment

Liverpool Football Club - My Passion, My Love & My Life